Birçok yönden spor, OTT'ye özellikle iyi çeviri yapar. Taraftarlar, belirli bir programa dikkat ederek, çoğu zaman izlemek için ödeme yapmak için kullanılır ve sporun sosyal yönü, forumlar ve ek içerik gibi çevrimiçi etkileşimlere kendini borç verir. Spor severler, çok cihazlı uygulamalar sayesinde, bir günlük işe gidip gelme gibi küçük bir şey yüzünden yılın spor etkinliğini kaçırmamaları gerektiğini hatırladıklarında rahat bir nefes aldılar. Bir çalışma , spor taraftarlarının% 56'sının , çevrimiçi TV yayınlarına kıyasla daha fazla ödeme yapacağınıbildiriyor - OTT sağlayıcıları için büyük bir haber, hizmetler arasındaki rekabet kendi sorunlarını getiriyor.
Taktikler
Bu gümüş kaplamaların arkasında kaçınılmaz olarak birkaç bulut var. Bu güçlüklerin bazıları yıllarca deneyimli kablo TV sağlayıcıları tarafından ele alındı, ancak diğerleri, izlediğimiz yoldaki değişikliklerden ve OTT sağlayıcılarının çalışma şeklinden doğan yeni gelişmeler.Beklentiler yüksek - görüntüleyenler, talep üzerine video akışından bekledikleri yüksek kaliteyi istiyorlar, ancak her vuruşta, atmada, isabetle ya da sprintle, o anda gerçekleştiğinde canlı gösterilir. İçeriği programlamak ve küratörlük yapmak yerine, buradaki meydan okuma, dünyanın dört bir yanındaki mükemmelliğe canlı yayındadır. Bazı mizahların iyi tercüme edilmemesi ve bazı türlerin bazı ülkelerde düşük performans göstermesine rağmen, spor etkinlikleri cazip hale geldiklerinde neredeyse evrensel olabilir - sadece Olimpiyatları veya Futbol Dünya Kupası'nı düşünün. Yerelleştirilmiş reklam ve ödeme sistemlerinin yanı sıra düşünmek için altyazılar ve çeviri var. İçeriği aynı anda sunmanın yanı sıra, hizmetlerin her bir yer için kabul edilen yayın haklarına da uyması gerekir.
Bununla birlikte, getirilerden biri, sosyal medyadan ek çekimlere, röportajlara, ürünlere ve kumarlara kadar etkinlik etrafında oluşturulabilecek tüm içerik ekosistemidir. Karşılaşma (ya da yarış ya da oyun…) ana çekiliş olsa da, taraftarlar sosyalleşmek için toplandıkça etkinlikten önce ve sonra önemli bir artış olur (neredeyse, tabii ki - bu 2018'dir) ve ek içerikle etkileşime girer - uygun Daha sonra barda toplanmanın küreselleşmiş eşdeğeri.
SportsFix hakkında
SportsFix, ASEAN bölgesinde sporseverler için dijital stadyumlar ağı merkezli, merkezi olmayan bir platformdur. Platformumuz popüler yerel, bölgesel ve uluslararası spor içeriklerini yayınlamaktadır. Bu, Blockchain teknolojisine dayanan, spor medya haklarını ayrıştıran ve desantralize eden devrim niteliğindeki bir dijital spor içerik ekosistemidir.
Dijital Stadyum, spor tutkunlarının takip ettikleri favori takım, kulüp ve sponsorlarla derin bir şekilde bağlantı kurmasına olanak tanıyan ve SportsFix belirteci aracılığıyla katılım için ödüllendirilebilen bir token ekonomisiyle desteklenen gelecek nesil üst sınıf (OTT) platformudur. Dijital Stadlar, toplumu desteklemek ve büyümeyi desteklemek için kademeli olarak kurulacak. Bir Dijital Stadyum topluluğu büyüdükçe, hayran kitlelerin zevk alması için daha iyi bir görüntüleme deneyimi yaratarak daha fazla özelliğin kilidi açılır.
Her bir katmandaki özel özelliklerin kilidini açmak için hayran kitlenizi büyütün!SportsFix Token Modelleri
Açık yeşil | Kırmızı | Mavi |
---|---|---|
Hayranlara | SF'den Kulüplere, Sponsorlara ve Dağıtım İş Ortaklarına | Sportsfix'e |
1. SF cryptocurrency için SFT değişimleri. | 1. SportsFix, Oyun Gün Geçişlerini fonlamak için Kulüplere tahsis ve jeton verir. | 1. Taraftarlar geçiş için SFT harcar. |
2. DSP'ler bir sezon sona erdikten sonra SFT şeklinde indirim alabilir. | 2. SportsFix, Fiat'ın Sponsorlar ve İş Ortakları için ödeme yapması için cryptocurrency alışverişi yapıyor. | 2. DS'ye güç sağlamak için SFT kullanılır. |
3. Kulüpler, dijital stadyuma katılımı artırmaya yardımcı olan belirli görevlerde yer aldıklarında, SFT’ye SFT’ye dağıtıp hayranlarını ödüllendirirler. | 3. Sponsorlar SFT'yi cryptocurrency ile satın alır. | |
4. Sponsörler SFT ile belirli görevleri tamamladıktan sonra stadyuma dijital stadyum katılır. | 4. Oyun günü harcanan SFT ve SFT, SF'ye gider. |
TOKEN METRİK
Token Metrikleri | : SFT |
---|---|
Belirlenen Jetonlar | 800.000.000 |
Jeton Fiyatı (USD) | : 0.10 |
Satış öncesi süre | : 4-8 hafta |
Toplam tutar SFT'ler satıldı | : 440.000.000 |
Ön satış indirimleri | :% 30-50 |
Minimum kapak ($) | : 2.000.000 |
Maksimum kapak ($) | : 37.200.000 |
YATIRIM STRATEJİSİ
evre | Belirlenen Jetonlar | İndirim | Fiyat | Yükseltilmiş Fon |
---|---|---|---|---|
Özel Ön Satış 1 | 40,000,000 | % 50 | 0,05 $ | $ 2,000,000 |
Özel Ön Satış 2 | 160000000 | % 30 | $ 0.07 | $ 11.200.000 |
Halk indirimi | 240000000 | - | $ 0.10 | $ 24,000,000 |
Toplam Token Yükseltildi | 440000000 | $ 37.200.000 |
Yol Haritası
BitCointalk username: F.SamosirProfil Bitcointalk : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2294632
ETH Address: 0x2A2085Db290BA8a68f4537b95f35900627B9c4c4
0 komentar