Sabtu, 20 Oktober 2018

LiveFix için SportsFix-Premium Merkezi Olmayan OTT Akış Platformu

Başlangıç ​​düdüğü patladı, seyirciler hevesle izledi ve medya dünyasında büyük bir metaforik maç başladı. Bunun en büyük 'Over The Top' (OTT) medya akışı hizmetleridir ve duvarlara takılı ve toz toplayan kenarlarda oturmuş, kablo TV'dir. Ödül kazanan? Milyonlarca izleyicinin dikkati ve abonelikleri, tüm bunlar sporun canlı yayınının izlenmesi için ayarlanıyor. Halihazırda bir büyüme alanı olarak öne çıkan OTT spor akışı ile, sektörün yolundaki potansiyel başarıların ve engellerin bir kısmına bakmanın zamanı geldi.
35882478 - 10155471327367826 - 873742626002567168_o.jpg
OTT bu alana adım atıyor. Akış hizmetleri kullanıcılarını kablo sağlayıcılarından uzak tutuyor : Hulu 2016'dan 2017'ye kadar abone sayısında % 40'lık bir artış gördü . Nedenini de görmek kolay: Birden fazla cihazın rahatlığı, talep üzerine izlenmenin esnekliği, içerikle ilgili kişiselleştirilmiş öneriler… Ben devam edebilirim. OTT'nin hem yetenekleri hem de popülaritesi açısından hızla genişlemesiyle, hizmet sağlayıcıların güvenilir bir şekilde yüksek talep ürünü olarak spor kapsamına girmeleri kaçınılmazdır.
Birçok yönden spor, OTT'ye özellikle iyi çeviri yapar. Taraftarlar, belirli bir programa dikkat ederek, çoğu zaman izlemek için ödeme yapmak için kullanılır ve sporun sosyal yönü, forumlar ve ek içerik gibi çevrimiçi etkileşimlere kendini borç verir. Spor severler, çok cihazlı uygulamalar sayesinde, bir günlük işe gidip gelme gibi küçük bir şey yüzünden yılın spor etkinliğini kaçırmamaları gerektiğini hatırladıklarında rahat bir nefes aldılar. Bir çalışma , spor taraftarlarının% 56'sının , çevrimiçi TV yayınlarına kıyasla daha fazla ödeme yapacağınıbildiriyor - OTT sağlayıcıları için büyük bir haber, hizmetler arasındaki rekabet kendi sorunlarını getiriyor.

Taktikler

Bu gümüş kaplamaların arkasında kaçınılmaz olarak birkaç bulut var. Bu güçlüklerin bazıları yıllarca deneyimli kablo TV sağlayıcıları tarafından ele alındı, ancak diğerleri, izlediğimiz yoldaki değişikliklerden ve OTT sağlayıcılarının çalışma şeklinden doğan yeni gelişmeler.
Beklentiler yüksek - görüntüleyenler, talep üzerine video akışından bekledikleri yüksek kaliteyi istiyorlar, ancak her vuruşta, atmada, isabetle ya da sprintle, o anda gerçekleştiğinde canlı gösterilir. İçeriği programlamak ve küratörlük yapmak yerine, buradaki meydan okuma, dünyanın dört bir yanındaki mükemmelliğe canlı yayındadır. Bazı mizahların iyi tercüme edilmemesi ve bazı türlerin bazı ülkelerde düşük performans göstermesine rağmen, spor etkinlikleri cazip hale geldiklerinde neredeyse evrensel olabilir - sadece Olimpiyatları veya Futbol Dünya Kupası'nı düşünün. Yerelleştirilmiş reklam ve ödeme sistemlerinin yanı sıra düşünmek için altyazılar ve çeviri var. İçeriği aynı anda sunmanın yanı sıra, hizmetlerin her bir yer için kabul edilen yayın haklarına da uyması gerekir.
Bununla birlikte, getirilerden biri, sosyal medyadan ek çekimlere, röportajlara, ürünlere ve kumarlara kadar etkinlik etrafında oluşturulabilecek tüm içerik ekosistemidir. Karşılaşma (ya da yarış ya da oyun…) ana çekiliş olsa da, taraftarlar sosyalleşmek için toplandıkça etkinlikten önce ve sonra önemli bir artış olur (neredeyse, tabii ki - bu 2018'dir) ve ek içerikle etkileşime girer - uygun Daha sonra barda toplanmanın küreselleşmiş eşdeğeri.

SportsFix hakkında

SportsFix, ASEAN bölgesinde sporseverler için dijital stadyumlar ağı merkezli, merkezi olmayan bir platformdur. Platformumuz popüler yerel, bölgesel ve uluslararası spor içeriklerini yayınlamaktadır. Bu, Blockchain teknolojisine dayanan, spor medya haklarını ayrıştıran ve desantralize eden devrim niteliğindeki bir dijital spor içerik ekosistemidir.
Dijital Stadyum, spor tutkunlarının takip ettikleri favori takım, kulüp ve sponsorlarla derin bir şekilde bağlantı kurmasına olanak tanıyan ve SportsFix belirteci aracılığıyla katılım için ödüllendirilebilen bir token ekonomisiyle desteklenen gelecek nesil üst sınıf (OTT) platformudur. Dijital Stadlar, toplumu desteklemek ve büyümeyi desteklemek için kademeli olarak kurulacak. Bir Dijital Stadyum topluluğu büyüdükçe, hayran kitlelerin zevk alması için daha iyi bir görüntüleme deneyimi yaratarak daha fazla özelliğin kilidi açılır.
Her bir katmandaki özel özelliklerin kilidini açmak için hayran kitlenizi büyütün!
Screenshot_2.jpg

SportsFix Token Modelleri

Screenshot_1.jpg
Açık yeşilKırmızıMavi
HayranlaraSF'den Kulüplere, Sponsorlara ve Dağıtım İş OrtaklarınaSportsfix'e
1. SF cryptocurrency için SFT değişimleri.1. SportsFix, Oyun Gün Geçişlerini fonlamak için Kulüplere tahsis ve jeton verir.1. Taraftarlar geçiş için SFT harcar.
2. DSP'ler bir sezon sona erdikten sonra SFT şeklinde indirim alabilir.2. SportsFix, Fiat'ın Sponsorlar ve İş Ortakları için ödeme yapması için cryptocurrency alışverişi yapıyor.2. DS'ye güç sağlamak için SFT kullanılır.
3. Kulüpler, dijital stadyuma katılımı artırmaya yardımcı olan belirli görevlerde yer aldıklarında, SFT’ye SFT’ye dağıtıp hayranlarını ödüllendirirler. 3. Sponsorlar SFT'yi cryptocurrency ile satın alır.
4. Sponsörler SFT ile belirli görevleri tamamladıktan sonra stadyuma dijital stadyum katılır. 4. Oyun günü harcanan SFT ve SFT, SF'ye gider.

TOKEN METRİK

Token Metrikleri: SFT
Belirlenen Jetonlar800.000.000
Jeton Fiyatı (USD): 0.10
Satış öncesi süre: 4-8 hafta
Toplam tutar SFT'ler satıldı: 440.000.000
Ön satış indirimleri:% 30-50
Minimum kapak ($): 2.000.000
Maksimum kapak ($): 37.200.000
Screenshot_3.jpgScreenshot_4.jpg

YATIRIM STRATEJİSİ

evreBelirlenen JetonlarİndirimFiyatYükseltilmiş Fon
Özel Ön Satış 140,000,000% 500,05 $$ 2,000,000
Özel Ön Satış 2160000000% 30$ 0.07$ 11.200.000
Halk indirimi240000000-$ 0.10$ 24,000,000
Toplam Token Yükseltildi440000000  $ 37.200.000

Yol Haritası

Screenshot_5.jpg
WEB SİTESİ | WHITEPAPER | TWITTER | TELEGRAM | ORTA | FACEBOOK |


BitCointalk username: F.SamosirProfil Bitcointalk : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2294632
ETH Address: 0x2A2085Db290BA8a68f4537b95f35900627B9c4c4
Load disqus comments

0 komentar